The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises – Mgr. Jiří Kolář, Ph.D.
Mgr. Jiří Kolář, Ph.D.
Doctoral thesis
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
The Adoption of Business Process Management in Small and Medium Enterprises
Anotácia:
(Toto je téměř doslovný překlad abstraktu, doporučuji číst anglickou verzi). Zavedení Business Process Managementu (BPM) v organizaci znamená změnu řídícího paradigmatu vedoucí k ustavení procesně orientovaného modelu řízení organizace. Kromě jiných výhod umožňuje patřičná formalizace procesů a interakcí mezi procesy následné spouštění takto formalizovaných procesních modelů v informačních systémech …viacAbstract:
The adoption of Business Process Management (BPM) represents a management paradigm shift in a target organization which leads to the establishment of a process-driven management model. Besides other management-related outcomes, proper formalization of processes and inter-process interactions in a BPM manner makes possible a consequent automated execution of formalized processes in Information Systems …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d6ys3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 4. 2015
- Vedúci: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Oponent: prof. Renate Motschnig, doc. Ing. Alena Buchalcevová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsDoctoral programme / odbor:
Informatics (4-years) / Computer Systems and Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Business Process Management Taxonomy in Practice
Ivo Bek -
Process Optimization and Deployment for Release Scheduling and Resource Management in a Large Company
Adrián Piaček -
Process Framework for Emergency Management in the Czech Republic
Tomáš Ludík -
Business process management and optimization in the digital era.
Aparna Dwivedi -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie