Specifika jednání s čínským obchodním partnerem – Bei Zhen Lin
Bei Zhen Lin
Bakalářská práce
Specifika jednání s čínským obchodním partnerem
The specifics of negotiations with Chinese business partner
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo popsat zvláštnosti obchodního jednání s čínskými partnery, na základě dotazníkového šetření anylyzovat zkušenosti českých obchodníků s čínským partnerem a následně doporučení pro takováto jednání. Práce je rozdělená na tři velké úseky. V první části jsou obecné kapitoly o geografických, demografických a sociálních podmínkách jako východiska. Druhá část se zabývá obchodními …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze Chinese business etiquette and how to achieve mutual understanding between Chinese and western people moreover how to avoid negative effect during mutual communication which is caused by cultural differences. First of all I will make a research based on a questionnaire, which is focused on Czech businessmen who are dealing with Chinese partners. Based on these facts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Švecová
- Oponent: Karolína Pechová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení úrovně a kvality HR business partnerství v personálním útvaru výrobního podniku
Kristýna Šindelková -
Francie jako obchodní partner Visegrádské skupiny
Nomin BATSUURI -
Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner
Daniel Štípek -
Turecko - obchodní partner ČR
Eliška Pešinová -
Specifika jednání s čínskými obchodními partnery
Lucie HŮRKOVÁ -
Perspektiva hospodářských vztahů České republiky s Čínou s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Petra Hanzlíková -
Business with Chinese counterparts: medical tourism agency for Chinese clientele
Jan Volný -
Čínská obchodní etiketa
Dominika Pokorná