Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku – Magdalena Vencová
Magdalena Vencová
Diplomová práce
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Communication and promotion of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci cestovní kanceláře ITS Billa Travel na sociální síti Facebook a navrhnout její zlepšení jak v oblasti strategie komunikace, tak placené podpory. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci, definici pojmu cestovní kanceláře a sociálním médiím. Analytická část obsahuje analýzu konkurence a její komunikaci na Facebooku …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze communication of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook and and to recommend proposals for improvement and how to be more effective. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is concerned about marketing communication and definition of the term of travel agency and social media. In the analytical part is provided analysis of competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
Covid-related reports in broadsheets vs. tabloids: A contrastive analysis of communication strategies
Hana MONTÁGOVÁ -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.
Eliška Alföldiová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Karolína Chvostková -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko