Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku – Magdalena Vencová
Magdalena Vencová
Master's thesis
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Communication and promotion of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci cestovní kanceláře ITS Billa Travel na sociální síti Facebook a navrhnout její zlepšení jak v oblasti strategie komunikace, tak placené podpory. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci, definici pojmu cestovní kanceláře a sociálním médiím. Analytická část obsahuje analýzu konkurence a její komunikaci na Facebooku …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze communication of the tour operator ITS Billa Travel on Facebook and and to recommend proposals for improvement and how to be more effective. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is concerned about marketing communication and definition of the term of travel agency and social media. In the analytical part is provided analysis of competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71817
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Zdenka Petrů
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Analysis of communication strategies in business magazines
Pavla PETERKOVÁ -
Covid-related reports in broadsheets vs. tabloids: A contrastive analysis of communication strategies
Hana MONTÁGOVÁ -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
Nonverbální komunikace u prodejců v cestovních kancelářích / agenturách
Lucie Štaudová -
Marketingová komunikace cestovní kanceláře Panorama Tours s.r.o.
Jana Sluková -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.
Eliška Alföldiová -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Dominika Poláková