Bc. Markéta Kuncová
Master's thesis
Klamavá reklama a její (ne)regulace
Misleading advertising and its (non)regulation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá regulací klamavé reklamy v České republice. Objasňuje samotný pojem reklama dle několika zdrojů. Podrobně analyzuje současnou právní i mimoprávní úpravu hospodářské a nekalé soutěže, pod které spadá klamavá reklama. Uvádí a zkoumá příčiny nekalého soutěžního jednání a nástroje jeho reugulace. V závěru práce jsou uvedeny příklady klamavého jednání realných společností.Abstract:
This thesis deals with regulation of misleading advertising in Czech Republic. It explains the very term advertising according to several sources. In detail analyzes the current legal and out of legal regulation of economic competition and unfair competition, where belongs the misleading advertising. It shows and studies the causes of unfair competitive practices and tools of its regulation. In conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hle0s/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Nekalé obchodní praktiky zaměřené na zdravotní stav spotřebitelů v judikatuře SDEU a českých vrcholných soudů
Šárka Steinbachová -
Nekalé obchodní praktiky v rozhodovací praxi německých soudů
Petr Sedláček -
Ochrana spotřebitele – nekalé obchodní praktiky v e-shopech
Hana Zíková -
Nekalé obchodní praktiky v právu EU
Arnold Heinzel -
Nekalé obchodní praktiky uplatňované vůči spotřebitelům
Lucie Motlová -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Agresivní obchodní praktiky se zaměřením na praktiky vůči seniorům jako zvláště ohrožené skupině spotřebitelů
Barbora Baníková