Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením – Bc. Pavla Burešová
Bc. Pavla Burešová
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
The education of the pupil with ADHD and specific learning disorders at primary school and grammer with an artistic focus
Anotace:
Tématem bakalářské práce je inkluzívní vzdělávání žáka s ADHD a SPU na základní škole a na gymnáziu s uměleckým zaměřením. Teoretická část je věnována definování, charakteristice, výskytu, diagnostice, léčbě a reedukaci ADHD a SPU, spojitosti ADHD a SPU, vývoji ADHD během v období dospívání a specifikám kariérového poradenství pro žáky s ADHD a SPU. Dále obsahuje pojednání o legislativních podmínkách …víceAbstract:
The theme of the Bachelor thesis is inclusive education the pupil with ADHD and with specific learning disabilities at primary school and secondary school with an artistic focus. The theoretical part is devoted to the definition, characteristics, occurrence, diagnosis, treatment and reeducation of ADHD and specific learning disorders, ADHD and specific learning disabilities of continuity of learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ctr65/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer