Jana Bartáková
Diplomová práce
Kvalita veřejných služeb
The Quality of Public Service
Anotace:
Cílem práce je na příkladu konkrétní obce uvést uplatňování metod kvality veřejných služeb. Pro tuto práci jsem si vybrala město Tábor. Metodou řízeného rozhovoru s tajemníkem města zjistím konkrétní metody, které město používá ke zvýšení kvality svých služeb a pokusím se na základě teoretických poznatků objasnit podstatu a přínos těchto metod pro daný úřad.Abstract:
The aim of graduation theses is to show the application of public services quality methods in town Tabor. Thanks to controlled interview with secretary I wil find out the concrete methods using by the town to improve the quality of its services. Then I will try to explain the esence and benefit of this methods for choice office.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Measuring the quality of life of a selected group of managers
Denisa Bartošová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Lukáš Ondruch -
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
David ULRICH -
Prostorová diverzita kvality služeb cestovního ruchu v NP Česko-Saské Švýcarsko
Michaela ŠTĚBETÁKOVÁ -
Vliv kvality produktu na výkonnost podniku
Vítězslav Šudák -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková