Jana Bartáková
Master's thesis
Kvalita veřejných služeb
The Quality of Public Service
Abstract:
Cílem práce je na příkladu konkrétní obce uvést uplatňování metod kvality veřejných služeb. Pro tuto práci jsem si vybrala město Tábor. Metodou řízeného rozhovoru s tajemníkem města zjistím konkrétní metody, které město používá ke zvýšení kvality svých služeb a pokusím se na základě teoretických poznatků objasnit podstatu a přínos těchto metod pro daný úřad.Abstract:
The aim of graduation theses is to show the application of public services quality methods in town Tabor. Thanks to controlled interview with secretary I wil find out the concrete methods using by the town to improve the quality of its services. Then I will try to explain the esence and benefit of this methods for choice office.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14225
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
- Supervisor: Jana Krbová
- Reader: Martin Musil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Measuring the quality of life of a selected group of managers
Denisa Bartošová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Lukáš Ondruch -
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
David ULRICH -
Prostorová diverzita kvality služeb cestovního ruchu v NP Česko-Saské Švýcarsko
Michaela ŠTĚBETÁKOVÁ -
Vliv kvality produktu na výkonnost podniku
Vítězslav Šudák -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková