Eliška Vystrčilová
Bachelor's thesis
Tvorba osobního brandu politika
Creating a personal brand of a politician
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou osobního brandu politika. Práce je stavěna na teoretických východiscích brandu, osobního brandu a politického marketingu, které jsou zasazeny do procesu osobního brandingu. Je zaměřena na audit osobní značky a vydefinování osobního brandu Miloš Vystrčil. Práce nabízí komplexní pohled na osobní identitu a další prvky tvořící osobní brand, včetně návrhu formulace znění …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a personal brand of a politician. The work is built on the theoretical basis of brand, personal brand and political marketing, which are embedded in the process of personal branding. It focuses on the audit of the personal brand and the definition of the personal brand Miloš Vystrčil. The work offers a comprehensive view of personal identity and other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
Mariia Shvedchenko