Employer branding ve výrobních podnicích/službách – Evelina Matkovčíková
Evelina Matkovčíková
Bachelor's thesis
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá definicí nástrojů employer brandingu, které jsou využívány v oblasti náboru a retence zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat a identifikovat úspěšné nástroje employer brandingu aplikované při získávání a výběru zaměstnanců a také pro udržení talentovaných zaměstnanců. Nejprve byli osloveni odborníci z praxe pomocí smíšeného výzkumu. Získaná data byla analyzována, statisticky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the definition of employer branding tools utilized in the areas of employee recruitment and retention. The aim of the thesis is to analyze and identify successful employer branding tools applied in employee acquisition and selection, as well as in the retention of talented employees. Initially, HR professionals were approached using mixed research methods. The acquired …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ustob/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2024
- Supervisor: Ing. Miluše Balková, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kovač, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATKOVČÍKOVÁ, Evelina. \textit{Employer branding ve výrobních podnicích/službách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/um3xrz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Human Resource Management / Human Resource Management
Theses on a related topic
-
Zlepšení obchodních a výrobních procesů ve vybrané firmě
Leona Lněničková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Milada Baláková -
Nábor zaměstnanců a jejich udržení v autodopravě
Aneta Misurová -
Odměňování a motivace zaměstnanců ve společnosti VARO, s.r.o.
Karolína Filipová -
Preference a potřeby IT zaměstnanců na českém trhu práce
Daria Anisimova -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Employer branding
Jana Machalová