Analýza a návrh PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského – Bc. Tomáš Kozar
Bc. Tomáš Kozar
Master's thesis
Analýza a návrh PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského
The Analysis and Design of the PR Activity of Mgr. Jan Farský
Abstract:
Cílem DP je projekt PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského. Obsahem teoretické části je popis historie a koncepce politického marketingu. Dále představení používaných PR nástrojů, formování strategií a uvedení metod zkoumání politického trhu. Praktická část je věnována konkrétní osobě, poslanci Mgr. Janu Farskému. Po seznámení s poslancem a aktuálním politickým prostředím ČR, jsou pomoci situační analýzy …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to research public relations activity of the Member of Parliament, Mr. Jan Farsky. The theoretical part of the thesis will give a description of the history and the concept of political marketing. It incorporates also introduction to public relations tools, formulation of strategy and stating methods used for political market research. The practical part of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/en8d6/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Jiří BUDINSKÝ