Analýza a návrh PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského – Bc. Tomáš Kozar
Bc. Tomáš Kozar
Diplomová práce
Analýza a návrh PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského
The Analysis and Design of the PR Activity of Mgr. Jan Farský
Anotace:
Cílem DP je projekt PR aktivit poslance Mgr. Jana Farského. Obsahem teoretické části je popis historie a koncepce politického marketingu. Dále představení používaných PR nástrojů, formování strategií a uvedení metod zkoumání politického trhu. Praktická část je věnována konkrétní osobě, poslanci Mgr. Janu Farskému. Po seznámení s poslancem a aktuálním politickým prostředím ČR, jsou pomoci situační analýzy …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to research public relations activity of the Member of Parliament, Mr. Jan Farsky. The theoretical part of the thesis will give a description of the history and the concept of political marketing. It incorporates also introduction to public relations tools, formulation of strategy and stating methods used for political market research. The practical part of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/en8d6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Jiří BUDINSKÝ