Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o. – David Šafr
David Šafr
Bachelor's thesis
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
Customer satisfaction in RUMBURK KELLY s. r. o. firm
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je zhodnocení zákaznické spokojenosti ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o. Cílem práce je s pomocí marketingového výzkumu zhodnotit zákaznickou spokojenost u velkoobchodních zákazníků zvolené firmy, vymezit dílčí problémy a navrhnout jejich řešení.V teoretické čísti jsou objasněny pojmy jako zákaznická spokojenost a její měření, marketingový výzkum, customer relationship management …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is customer satisfaction in firm RUMBURK KELLY s. r. o. The aim is to evaluate customer satisfaction by wholesale customers with the help of marketing research, define possible issues and to propose solution for these issues.In the theoretical part, there are terms to be found such as customer satisfaction and its measurement, marketing research, customer relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Etnetera, a.s.
Radka Borovičková -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč
Lenka Stiborová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights