Průzkum potřeb a spokojenosti klientů firmy Kotlín – Ing. Barbora Štancová
Ing. Barbora Štancová
Bakalářská práce
Průzkum potřeb a spokojenosti klientů firmy Kotlín
Needs and Satisfaction Survey of Kotlín Clients
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na marketingový průzkum a jeho použití v podnikatelském subjektu, konkrétně ve firmě malé velikosti Kotlín senzory, s.r.o.. Cílem práce je zjistit potřeby a spokojenost zákazníků ve specifické oblasti průmyslových nákupů, kde se tato firma pohybuje. Teoretická část práce se zabývá obsahem, metodami a technikami marketingového průzkumu. Na závěr této části je pozornost věnována …víceAbstract:
This thesis is aimed at marketing survey and its application on bussines subject of a small-size firm Kotlin senzory s.r.o. in concrete. The intention of the work is to find out where are demands and satisfaction of customers in this specific sphere of industrial purchasings where this firm is specialized in. The Teoretical part of the work deals with a content, methods and technique of marketing survey …víceKlíčová slova
marketingový průzkum marketing research kvalitativní průzkum qualitative research kvantitativní průzkum quantitative research sběr informací collection of information zdroje informací information sources dotazník guestionary zákazník customer potřeby zákazníků needs of clients spokojenost zákazníků satisfaction of clients průmyslový trh business-to-business (B2B)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ela4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The impact of gender inequality on information exchange: a case study of East Akim district in the Eastern region of Ghana
Edwin Boateng Acheampong -
The impact of gender inequality on information exchange: a case study of East Akim district in the Eastern region of Ghana
Edwin Boateng Acheampong -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu
Jana Mejstříková -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Marketingový průzkum nabídky služeb v osobní železniční dopravě
Jana Čechová -
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Dagmar Zavoralová