Stalking ve virtuálním prostředí – Bc. Peter Dubovský
Bc. Peter Dubovský
Bakalářská práce
Stalking ve virtuálním prostředí
Stalking in virtual environment
Abstract:
This thesis introduces the reader to the environment of virtual communities, explains the concept of stalking and cyberstalking, examines the legislation of the European states, the United States of America and the Czech Republic and presents the cases of stalking, cyberstalking. This thesis also points out the inconsistency of § 354 Penal code (Act no 40/2009 Coll.), describes the possible interpretations …víceAbstract:
Táto práca čitateľa zoznamuje s prostredím virtuálnych komunít, vysvetľuje pojmy stalking a kyberstalking, skúma legislatívu Európskych štátov, Spojených štátov amerických a Českej republiky a uvádza prípady stalkingu, kyberstalkingu. Práca ďalej poukazuje na nekonzistenciu §354 trestného zákoníku (Zákon č. 40/2009 Sb.), popisuje možné výklady tohto paragrafu a navrhuje možné zmeny, ktoré by mali byť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gi6rk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.
- Oponent: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Postavení osob samostatně výdělečně činných v legislativě zdravotního pojištění
Jitka Dohnalíková -
Využití AI při tvorbě no-code a low-code aplikací
Jan Kluz -
Low-code / No-code rule based engine nad pozičními daty
Natálie Vychodilová -
Study of impact and flexibilities provided by sharing code logic in code architecture layers written using KMM for android & iOS mobile applications.
Mayur Pathak -
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
Zuzana Alcnauerová