Využití metodiky ITIL pro zlepšení úrovně IT služeb – Ing. Jan Vik
Ing. Jan Vik
Diplomová práce
Využití metodiky ITIL pro zlepšení úrovně IT služeb
Using the ITIL framework to improve the level of IT services
Anotace:
Naprostá většina společností dnes, bez ohledu na odvětví, ve kterém působí, pro podporu svého fungování využívá IT služby. Ty významným způsobem podporují rychlost komunikace, dostupnosti informací a povědomí potenciálních zákazníků o nabízených produktech nebo službách. Dnes očekávaná, víceméně neomezená dostupnost a vysoká kvalita těchto služeb, je mnohdy klíčovým faktorem, rozhodujícím o obchodním …víceAbstract:
The majority of companies, regardless of the industry in which they operate, use IT services to support their operations. They significantly increase the speed of communication, the availability of information and the awareness of potential customers about the products or services they offer. More or less unlimited accessibility and high quality, which is expected today, is often a key factor determining …víceKeywords
IT service management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Čech, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Mls, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 1. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart
Název
Vložil
Vloženo
Práva