Dopad asijské konkurence na české firmy – Bc. Duong Bui Thuy
Bc. Duong Bui Thuy
Bakalářská práce
Dopad asijské konkurence na české firmy
Impact of the Asian Competition on the Czech companies
Anotace:
V posledních letech se velmi často hovoří o dopadu asijské (zejména čínské) konkurence na jednotlivá odvětví a ekonomiku různých zemích. Vznikají nejrůznější studie a články, které se touto problematikou zabývají. Velmi často hovoří o tom, jak výrobky z asijských zemí ničí obchodníky a firmy na celém světě. Tato bakalářská práce se zabývá dopadem asijské konkurence na české firmy v praxi. Podrobněji …víceAbstract:
In the recent years, we can often hear about the impacts of Asian (especially Chinese) competition in the particular sectors and in the economies of different countries. Variety of studies and articles ware created, that addressed to this topic. The articles are usually about how the products from Asian countries damage the businesses and companies around the world. This bachelor thesis deals with …víceKlíčová slova
Asijská konkurence Levné čínské zboží Levná pracovní síla Ekonomické vztahy Česko-vietnamské vztahy Vietnamci Vietnamští podnikatelé Prodej textilu Provozování večerek Asian competition Cheep Chinese goods Cheep labour Economic relations Czech-Vietnamese relations Vietnamese Vietnamese entrepreneurs Sale of textiles Running Mini-markets
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ns0g2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Dopady asijské konkurence na české firmy
Martin Zlatohlávek -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová