Balady z moravských Kopanic ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ – Mgr. Barbora Tomanová
Mgr. Barbora Tomanová
Bachelor's thesis
Balady z moravských Kopanic ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Teaching Ballads from Moravian Kopanice in Music Education of the Lower Secondary Stage of Elementary Schools
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na lidové balady z moravských Kopanic a jejich využití ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce informuje o historii a kultuře dané oblasti a charakterizuje lidové balady. Praktická část práce obsahuje návrhy vyučovacích hodin, jež jsou inspirovány konkrétními baladami z moravských Kopanic. Uvedené návrhy respektují činnostní pojetí hudební výchovy …moreAbstract:
The bachelor thesis concentrates on folk ballads from Moravian Kopanice and their application in music education of the lower secondary stage of elementary schools. The theoretical part of the work informs about the history and culture of the region and gives characteristics of folk ballads. The practical part of the work contains lesson plans inspired by respective ballads from Moravian Kopanice. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/imt7k/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: prof. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
- Reader: prof. Michal Košut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Music
Theses on a related topic
-
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Anna Prchalová -
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Multimediální výuka hudební výchovy
Ondřej Musil -
Využití prvků hudebně pohybové výchovy v rámci poslechových činností v hodinách hudební výchovy na gymnáziích
Hana Havelková -
Aplikace moravského výročního zvykosloví ve výuce hudební výchovy
Marie Sigmundová -
Využití anglického jazyka ve výuce hudební výchovy pro 6. ročník ZŠ a primu víceletých gymnázií
Lucie Pisařovicová