Bc. Zuzana Kodýdková

Bachelor's thesis

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Abstract:
Bakalářská práce „Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti“ se v teoreticko - metodologické části zabývá pojmy spojené s tématem, jako jsou marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, zpětná vazba, druhy zpětné vazby, podnik, atd. Teoretická část přibližuje konkrétní pojmy související s aplikační částí a vysvětluje jejich význam. Aplikační část je zaměřena na analyzování konkrétního případu …more
Abstract:
My thesis "The feedback of the customers in a selected company" deals in the theoretical-methodological part with terms related to the theme such as marketing, marketing research, marketing mix, feedback, types of feedback, company, etc. The theoretical part describes the specific terms related to the application section and explains their significance.The application part focuses on the analysing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bláhová Lucie

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích