Petra HADAČOVÁ
Bachelor's thesis
Canisterapie v MŠ
Canistherapy in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na canisterapii v mateřské škole, na možnosti jejího využití u dětí předškolního vzdělávání. První polovina se zabývá přehledem psychoterapií, jejími druhy a směry. V druhé polovině převažuje zooterapie, z ní vyčleněná canisterapie a její využití při práci v MŠ. Najdeme zde vývoj předškolního dítěte a rozhovor s učitelkou a canisterapeutkou v jedné osobě o její praxi.Abstract:
Bachelor Thesis is focused on canistherapy in kindergarten and its use in preschool children. The first half of this thesis deals with kinds and directions of Psychotherapy. Second half is focused on Zootherapy and Canistherapy and its use in kindergarten. We can also find here evolution of preschool children and an interview with the pedagogical worker and canisterapeut about her practice and experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HADAČOVÁ, Petra. Canisterapie v MŠ. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Pohádky a jejich vliv na psychosociální vývoj dítěte
Monika PEICHLOVÁ -
Dopad na psychosociální vývoj dítěte v důsledku konfliktního rozvodu nebo rozchodu rodičů i po něm
Markéta CHOCOVÁ -
Vliv neúplné rodiny na psychosociální vývoj dítěte
Gabriela Vávrová -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Vliv canisterapie na psychosociální vývoj dětí s mentálním postižením
Kateřina UHERČÍKOVÁ -
Využití prvků tanečně pohybové psychoterapie v aktivitách pro předškolní děti s narušenou komunikační schopností
Eva PÁTKOVÁ