Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize – Ing. Barbora Růžičková
Ing. Barbora Růžičková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize
Marketing Communication in State and Private Television
Abstract:
Tato závěrečná práce se týká Marketingové komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize. Toto téma jsem si vybrala z důvodů aktuálnosti. Průzkumy ukázaly, že dnešní postmoderní společnost získává informace nejvíce právě z masového média televize. Cílem této práce je zjistit, zda se od sebe liší veřejnoprávní a soukromoprávní televize v marketingových aktivitách, a jestli diváci těchto televizí …moreAbstract:
This dissertation is concerned to marketing communication of state and private television. I chose this theme of work because it is front burner. Public opinion surveys showed that our present postmodern society obtains information mostly from the mass media television. The goal of my work is the finding, if state and private television is different in marketing activities from each other and if viewers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/suoxs/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Komunikace pro rozvoj: Masová média v projektech rozvojové spolupráce českých neziskových organizací
Martina Tlachová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Jitka Miškovská