Ing. Barbora Růžičková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize

Marketing Communication in State and Private Television
Abstract:
Tato závěrečná práce se týká Marketingové komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize. Toto téma jsem si vybrala z důvodů aktuálnosti. Průzkumy ukázaly, že dnešní postmoderní společnost získává informace nejvíce právě z masového média televize. Cílem této práce je zjistit, zda se od sebe liší veřejnoprávní a soukromoprávní televize v marketingových aktivitách, a jestli diváci těchto televizí …more
Abstract:
This dissertation is concerned to marketing communication of state and private television. I chose this theme of work because it is front burner. Public opinion surveys showed that our present postmodern society obtains information mostly from the mass media television. The goal of my work is the finding, if state and private television is different in marketing activities from each other and if viewers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní