Extensive Reading Activities at the Basic School – Mgr. Henrieta Furiková
Mgr. Henrieta Furiková
Bakalářská práce
Extensive Reading Activities at the Basic School
Extensive Reading Activities at the Basic School
Anotace:
Tato bakalářská práce studuje účinek rozšířeného čtení na studenty základní školy. Práce vysvětluje, jak rozšířené čtení působí na jazykové schopnosti a motivaci studentů. Bakalářská práce je zaměřena na důležitost propojení rozšířeného čtení se čtením pro radost, plynulým čtením a čtením pro obecné pochopení. V teoretické části je podrobně vysvětlen pojem rozšířeného čtení. Především jsem se zaměřila …víceAbstract:
This bachelor thesis studies the impact of extensive reading on primary school learners of English. The work explains that extensive reading influences positively both language skills and students' motivation. The bachelor thesis is focused on the importance of connecting extensive reading with reading for pleasure, fluent reading and reading for general understanding. In the theoretical part, the …víceKeywords
Klíčová slova Rozšířené čtení jazykové schopnosti strategie čtení proces čtení materiál pro čtení zjednodušená četba literatura čtecí aktivity motivace Keywords extensive reading language skills reading strategies reading process reading material graded readers literature reading activities motivation
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dncsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Using Graded Readers for Extensive Reading Practice in Secondary School English Classes
Michaela Konvalinová -
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Software-based Reading Enhancement in the Translation Process
Jáchym Šubrt -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková