Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport – Jan ŠIMEK
Jan ŠIMEK
Bachelor's thesis
Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport
Media image of the AC Sparta Praha football club in context of Sport Journal ownership change
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport. Cílem bylo zjistit, zda měla změna majitele vydavatelství vliv na obsah jediného českého denně vydávaného periodika s ryze sportovním zaměřením. Úvodní část práce přibližuje teoretická východiska zkoumaného jevu, následně je prezentována zvolená metoda výzkumu, kterou byla kvantitativní …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the media image of the football club AC Sparta Prague in context of the owner change of the daily Sport. The aim was to determine whether influenced the content of the only Czech daily newspaper that focuses on sport. The introductory part describes the theoretical basis of examined phenomenon, then used method of quantitative content analysis is presented. The final …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Věra Bartalosová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMEK, Jan. Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Mediální obraz ekonomické krize ve vybraných českých médiích: obsahová analýza
Radek Kladiva -
Arabské revoluce v Egyptě a v Tunisku optikou vybraných tištěných médií: obsahová analýza
Michaela Dočkalová -
Mediální obraz politického radikalismu ve vybraných médiích: obsahová analýza
Martin Bukáček -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška
Názov
Vložil
Vložené
Práva