Bc. Šimon Vojta

Diplomová práce

Management infuencer marketingu

Influencer marketing management
Anotace:
Diplomová práce se věnuje influencer marketingu jakožto nově vznikajícímu směru v oblasti marketingového mixu. Je zde rozebrána základní charakteristika influencerů a jejich obrovský potenciál díky nativnímu způsobu tvorby sdělení, jež je respondentům blíže, než jakékoli jiné masové médium. Pro účely této práce byla získána data z reklamní kampaně pro společnost Panasonic z roku 2020, jejíž náplní …více
Abstract:
This thesis deals with influencer marketing as a new opportunities regarding to marketing mix. It discusses the basic characteristics of influencers and their enormous potential due to the native way of crating a message that is closer to respondents than any other mass medium. For the purposes of this work, data from the advertising campaign for the company Panasonic from 2020 were processed, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní