Hodnocení firemní kultury vybraných bank z pohledu klientů – Bc. Alžběta Šlechtová
Bc. Alžběta Šlechtová
Master's thesis
Hodnocení firemní kultury vybraných bank z pohledu klientů
Evaluation of Company Culture of Selected Banks from the Client's Point of View
Abstract:
Obsahem diplomové práce je analýza podstaty a významu firemní kultury v bankovnictví, představení hodnocených bank, průzkum firemní kultury ve vybraných bankách pomocí dotazníkového průzkumu a řízených rozhovorů, porovnání firemní kultury ve vybraných bankách, konfrontace poznatků z výzkumu s teorií a formulace doporučení pro další rozvoj firemní kultury. Výsledkem diplomové práce je soubor poznatků …moreAbstract:
The content of the thesis is to analyze the nature and significance of corporate culture in banking and to evaluace the performance of banks, corporate culture survey in selected banks by means of questionnaire survey and structured interview. Also to compare corporate culture in selected banks, research findings from the confrontation with the theory and formulation of recommendations for further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y7g3n/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Reader: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLECHTOVÁ, Alžběta. \textit{Hodnocení firemní kultury vybraných bank z pohledu klientů}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2012. Available from: https://theses.cz/id/uoitfo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Srovnání nabídky vybraných bankovních produktů v ČR a v zahraničí, využití produktů zahraniční banky pro český subjekt
Jindřich Dvořák -
Uplatňuje se etika v nabídce bankovních úvěrů v České spořitelně, a.s. ?
Michaela Jiroutová -
Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
Veronika Křápková -
Země Visegrádu a migrace v kontextu bezpečnosti zemí V4
Oldřiška Hejčová -
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Filip Balcar -
Analýza bankovních produktů v ČR
Michal Kahaj -
Reportování a společenská odpovědnost v bankovním sektoru
Pavlína Hladíková -
Faktory ovlivňující zisk v bankovním sektoru v České republice
Matúš Furmánek