Bc. Lucie BLÁHOVÁ
Master's thesis
Zhodnocení brandingu pražírny kávy
Evaluating of Branding of a Coffee Roastery
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením brandingu společnosti Orient Coffee s.r.o., plzeňské pražírny a kavárny, prodejny s kávou. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a vlastního výzkumu zhodnotit branding značky Orient Coffee a navrhnout vhodná opatření pro posílení její pozice na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti brandingu a výzkumu značky. Následně je …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of branding of Orient Coffee Ltd., a roastery, café and a coffee shop in Pilsen. The aim of the thesis is to evaluate the branding of Orient Coffee based on theoretical knowledge and own research and to propose appropriate measures to strengthen its market position. The theoretical part defines the basic concepts of branding, brand research and evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLÁHOVÁ, Lucie. Zhodnocení brandingu pražírny kávy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
Viktória Verona Lešníková