Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků – Bc. Lucie Hrušková
Bc. Lucie Hrušková
Bakalářská práce
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Celebrities in advertising and their influence on consumer buyer behavior
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníka. V teoretické části je vysvětlen pojem reklama, její funkce a cíle. Jsou popsána jednotlivá dělení reklam, jejich výhody a nevýhody. Definuje se nákupní chování a referenční skupiny, které jej ovlivňují. Další část práce se věnuje významu celebrity marketingu, celebritám, jaká je jejich role a funkce a výhody a nevýhody …víceAbstract:
The topic of the presented bachelor thesis is Celebrities in Advertising and Their Influence on Consumer Buyer Behaviour. In the theoretical part a term advertising, its functions and aims are explained. There are also described some particular advertising divisions, and advantages and disadvantages. Consequently, there is defined a purchasing behaviour and reference groups that influencing customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12640/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Lucie. \textit{Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/uou9d0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
Is the classic advertising era over?
Veronika Volodina -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova