Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR – Adéla Dvořáková
Adéla Dvořáková
Bakalářská práce
Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR
Media effects on the development of business etiquette in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem médií na oblast podnikatelské etikety v České republice. Cílem mé práce je popsat, jak média působí, jaké mají účinky a jak se podílejí na vytváření mediální reality. Zároveň práce definuje a analyzuje jaký vliv médií na podnikatelskou etiketu. V první části práci jsou definována slova jako etiketa, podnikatelské etiketa a její základní pravidla či podnikatelská …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the media effects on the field of business etiquette in Czech Republic. The aim of my thesis is to describe how media influence, what effects they have and how they participate in creating media reality. The thesis also defines and analyses the media effects on business etiquette. In the first part there are defined terms such as etiquette, business etiquette and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Etiketa v podnikaní
Zuzana Lamichová -
Společenská a obchodní etiketa
Kristina SUROVIKINA -
Profesní etiketa v obchodním styku
Sabina REIFOVÁ -
Společenská etiketa, obchodní a diplomatický protokol
Soňa Gullová -
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen