Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury – Bc. Eliška STŘELKOVÁ
Bc. Eliška STŘELKOVÁ
Master's thesis
Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury
The image in the public space, as a part of the urban visual culture
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je výzkum reklamních a street artových obrazů, jakožto součásti městské vizuální kultury. Práce je zaměřena na to, jaké motivy a jaká témata se ve veřejných prostorech českých měst vyskytují, jakým způsobem tyto obrazy dotváří vizualitu města, jak se navzájem doplňují a co vypovídají o soudobé české společnosti. Hlavní metodou sběru dat je fotodokumentace obrazů ve veřejných …viacAbstract:
The subject of this thesis is to research advertising and street art images, as a part of the urban visual culture. This thesis is focused on what motifs and themes are in czech public spaces, how these images creates city's visuality, in what way they complement each other, what messages they send to users of urban public space and what it says about contemporary Czech society. The main method of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Zverejniť od: 1. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Foret
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘELKOVÁ, Eliška. Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Human Studies / Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Denisa Filípková -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová -
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
Thanh Nhan Phan -
Osobní sebeprezentace žen v tranformačních letech české společnosti. Vizuální analýza fotografií.
Milena ŠÍROVÁ -
Kultura pod hvězdárnou - analýza kulturního prostředí Brno-Žabovřesky
Michaela Michalíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva