How online grocery shopping alters food-related consumer behavior – Klára Šarkovská
Klára Šarkovská
Diplomová práce
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Jak nakupování potravin na internetu mění nákupní chování zákazníka
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat, jak online prostředí internetových supermarketů ovlivňuje a mění nákupní chování a zvyky uživatelů těchto online potravinových portálů. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu tato práce identifikuje dvě rozdílné nákupní strategie na internetovém potravinovém portálu. První nákupní strategie se neprojevuje razantními změnami v chování uživatelů a tím pádem …víceAbstract:
This study attempts to assess how the online grocery supermarket environment impacts and alters the shopping behavior and buying habits of the online grocery customers. Based on the results of a qualitative research, this thesis identifies two different shopping strategies on the online grocery platform. The first strategy exhibits the same shopping behavior as in a traditional supermarket and is representative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: David Anthony Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Dopad pandemie Covid 19 na on-line nákup potravin na českém trhu
Tereza Veselá -
Nákup potravin na e-shopu v závislosti na uživatelské přívětivosti jeho internetových stránek
Tereza Večerková -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková