Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna – Bc. Marcela Svobodová
Bc. Marcela Svobodová
Bachelor's thesis
Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna
The Media Image Analysis of the Moravian Gallery and The Brno House of Arts
Abstract:
Bakalářská práce Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna předkládá analýzu mediálního obrazu dvou klíčových brněnských uměleckých institucí, a to Moravské galerie a Domu umění města Brna. Analýza je postavená na základě studia šesti vybraných médií, kterými jsou deník MF DNES, časopisy Respekt, Art + Antiques a Ateliér, dále pak internetový časopis Artalk a server Aktuálně …moreAbstract:
Bachelor thesis The Media Image Analysis of the Moravian Gallery and The Brno House of Arts presents an analysis of the media image of two crucial artistic institutions in Brno, Moravian Gallery and The Brno House of Arts. The analysis is based on a study of six selected media, which are the daily newspaper MF DNES, magazines Respekt, Art + Antiques and Ateliér, as well as online magazine Artalk and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mn92j/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / History of Arts
Theses on a related topic
-
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
Adam Lyčka -
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
Martina Koubková -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
Michaela Trňáková -
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Profesní uplatnění žen v kulturních institucích města Brna
Kristýna Jirmannová -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková