Aneta ZÁRUBOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na spotřebitele
Advertisement and its impact on consumers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. Nejdříve jsou vymezeny základní pojmy, jako marketing a reklama. Práce se poté zabývá reklamou dopodrobna, jsou uvedeny její cíle a funkce, druhy třídění reklamy a různá reklamní média. Dále se zaměřuje na spotřebitele, spotřební chování a faktory, které toto chování ovlivňují. V praktické části je analyzována reklamní kampaň Air Bank …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with advertising and its impact on consumers. First, basic concepts such as marketing and advertising are defined. Then the thesis deals with advertising in detail, presents its goals and functions, types of advertising classification and various advertising media. It also focuses on consumers, consumer behavior and the factors that influence this behavior. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁRUBOVÁ, Aneta. Reklama a její vliv na spotřebitele. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Spotřební chování obyvatelstva a půjčky domácnostem
Tomáš Strnad -
Charakteristika bankovních produktů a spotřebního chování obyvatel k úvěrům
Jan Struhár -
Komparace chování spotřebitele v bankovním a nebankovním sektoru
Markéta Kadlecová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková