Bc. Katarína Marešová

Diplomová práce

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Abstract:
The nature of digital environment allows organizations to research their target audience quickly and with ease. Classic research methods are adjusted by the technical progress and software enhancements into a new way to gain the easy-to-use and easy-to-filter data which might be open and free to anyone. The comprehensive world of the internet gives us an opportunity to get anwers without waiting and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication