Bc. Žaneta Marszalková
Master's thesis
Význam marketingu v pojišťovnictví
Importance of Marketing in the Insurance Business
Abstract:
Předmětem diplomové práce je poukázat na význam marketingu v pojišťovnictví. Účelnost této koncepce zachycují jednotlivé kapitoly teoretické části. V praktické části je proveden marketingový výzkum dvou vybraných pojišťoven a následně zkoumání příčin jejich rozdílného vývoje.Abstract:
The aim of this thesis is to point out the importance of marketing in the insurance system. The suitability of this concept is described in the particular chapters of the theoretical part. In the practical part the marketing survey of two selected insurance companies is carried out and subsequently the reasons of their different development are examined.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ay1wy/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Alois Rous, CSc.
- Reader: Ing. Ivana Bohatcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil