Význam marketingu v pojišťovnictví – Bc. Žaneta Marszalková
Bc. Žaneta Marszalková
Master's thesis
Význam marketingu v pojišťovnictví
Importance of Marketing in the Insurance Business
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je poukázat na význam marketingu v pojišťovnictví. Účelnost této koncepce zachycují jednotlivé kapitoly teoretické části. V praktické části je proveden marketingový výzkum dvou vybraných pojišťoven a následně zkoumání příčin jejich rozdílného vývoje.Abstract:
The aim of this thesis is to point out the importance of marketing in the insurance system. The suitability of this concept is described in the particular chapters of the theoretical part. In the practical part the marketing survey of two selected insurance companies is carried out and subsequently the reasons of their different development are examined.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ay1wy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Alois Rous, CSc.
- Oponent: Ing. Ivana Bohatcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil