Pravidla projevu primárních emocí u mužů ve střední a pozdní dospělosti – Bc. Kateřina Suchánková
Bc. Kateřina Suchánková
Bakalářská práce
Pravidla projevu primárních emocí u mužů ve střední a pozdní dospělosti
Men's display rules for primary emotions in middle and late adulthood
Anotace:
Předkládaná práce ve své úvodní části shrnuje dosavadní poznatky související s očekávanou existencí vztahu mezi věkem mužů ve střední a pozdní dospělosti a tendencemi v rámci kulturních norem - pravidel projevu primárních emocí. Za zástupce primárních emocí bylo vybráno štěstí a pohrdání, které podle předešlých výzkumů vykazují nejvhodnější charakteristiky. Jako metoda sběru dat pro kvantitativní šetření …víceAbstract:
The thesis in its introductory part gathers current knowledge related to an expected existence of the relationship between the age of men in the middle and late adulthood and tendencies in the cultural norms - display rules for primary emotions. As representatives of the primary emotions were chosen happiness and contempt which in light of previous researches offer the optimum characteristics. As the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p1i82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kristína Kotrčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Primární emoce u člověka a zvířat
Anna KODEDOVÁ -
Eudaimonické a hedonické pojetí životní spokojenosti a jeho proměny v dospělosti
Radka CIESLAROVÁ -
Ženy ve věku střední a pozdní dospělosti, kterým se nepodařilo mít děti.
Edita NEVORALOVÁ -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů