Sabina Zítková

Master's thesis

Personální marketing z pohledu studentů vysokých škol cestovního ruchu

Personnel marketing from the perspective of students of tourism universities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, budováním značky zaměstnavatele a očekáváním studentů vysokých škol cestovního ruchu od budoucích zaměstnavatelů při vyhledávání nabídek práce. Základními problémy jsou otázky týkající se samotného pojmu personální marketing, jeho základní činnosti, dělení, jeho nástroje a také marketingový mix personálního marketingu. Dále je zde definováno budování …more
Abstract:
The diploma thesis deals with personnel marketing, building the employer's brand and the expectations of university students from future employers when searching for job offers. The basic problems are questions concerning the very concept of personnel marketing, its basic activities, division, its tools and also the marketing mix of personnel marketing. It also defines the building of the employer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Žufan
  • Reader: Liběna Jarolímková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85746