Michal Trnka

Bakalářská práce

Komunikační mix firmy vstupující na polský trh

Marketing Communications Mix of company entering polish market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem Zámeckého pivovaru Frýdlant, který plánuje vstoupit na polský trh. Nejprve je rozebrána problematika komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek, jakou má funkci a proč je pro firmu důležitý. Dále je řečeno něco o zahraničních trzích, proč se na ně vstupuje a jaká se vyskytují rizika související se vstupem na cizí trh. V další části je charakterizován …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on communication mix of brewery Zámecký pivovar Frýdlant which is planning to enter the Polish market in the future. In the first part, there is a description of communication mix and its tools, international market, risk on international markets and different types of analysis that can be used to help company to enter these markets. In the second part of this bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trnka, Michal. Komunikační mix firmy vstupující na polský trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta