Komunikační mix firmy vstupující na polský trh – Michal Trnka
Michal Trnka
Bakalářská práce
Komunikační mix firmy vstupující na polský trh
Marketing Communications Mix of company entering polish market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem Zámeckého pivovaru Frýdlant, který plánuje vstoupit na polský trh. Nejprve je rozebrána problematika komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek, jakou má funkci a proč je pro firmu důležitý. Dále je řečeno něco o zahraničních trzích, proč se na ně vstupuje a jaká se vyskytují rizika související se vstupem na cizí trh. V další části je charakterizován …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on communication mix of brewery Zámecký pivovar Frýdlant which is planning to enter the Polish market in the future. In the first part, there is a description of communication mix and its tools, international market, risk on international markets and different types of analysis that can be used to help company to enter these markets. In the second part of this bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trnka, Michal. Komunikační mix firmy vstupující na polský trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva