Psané texty prostěsdělovacího funkčního stylu – Veronika SMETANOVÁ
Veronika SMETANOVÁ
Diplomová práce
Psané texty prostěsdělovacího funkčního stylu
Written texts in the matter-of-fact functional style
Anotace:
Cílem diplomové práce ?Psané texty prostěsdělovacího funkčního stylu? je popsat proměny funkčních stylů v současné komunikaci, ke kterým dochází v souvislosti se stíráním rozdílů mezi formálností a neformálností. Vzhledem k rozsáhlosti dané problematiky se blíže zaměříme především na spontánní psané komunikáty stylu prostěsdělovacího, které v poslední době do značné míry nahrazují projevy primárně …víceAbstract:
The aim of the Thesis ?Written texts in the matter-of-fact functional style? is to describe the changes of functional styles in present day communication, as the consequence of diminishing of differences between formality and informality. Concerning the extent of the issue, we will mainly focus on spontaneous written documents of the matter-of-fact functional style, which have been significantly replacing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 4. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Bohumila Junková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMETANOVÁ, Veronika. Psané texty prostěsdělovacího funkčního stylu. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
Tereza Kubinová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Lucie Kovárníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva