Jana Kabátková
Master's thesis
Service Desk z pohledu statistiky
Statistical view on Service Desk
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části popisujeme teoretický základ toho, co v dalších částech vysvětlujeme a analyzujeme v praxi. V této části tedy nalezneme všechny fáze životního cyklu služby dle metodiky ITIL (IT Infrastructure Library - knihovna infrastruktury IT), které slouží všem organizacím, které se zabývají správou služeb v IT. Zaměřujeme se hlavně na aktuální verzi této …moreAbstract:
The thesis is divided into three parts. In the first part we describe the theoretical basis for what we explain and analyze in practice in other parts of this thesis. In this section, we can find all stages of the service life cycle according to ITIL methodology (IT Infrastructure Library), which serves to all organizations involved in managing IT services. We focus mainly on the current version of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19778
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2010
- Supervisor: Markéta Arltová
- Reader: Vlastimil Čejp
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické a pojistné inženýrství
Theses on a related topic
-
Návrh modelu propojení nástrojů projektového managementu a designu služeb : případová studie v univerzitní knihovně
Zuzana Kunová -
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Jaroslav Drga -
Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu
Darina Mencnerová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Michal Dostál -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar