Alexandra SMOLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Marketing of educational institutions in China
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vzdělávacích institucí v Číně. Cílem práce bylo nalézt vhodná doporučení pro Univerzitu Palackého, jak se lépe prosadit na čínském vzdělávacím trhu a oslovit co největší počet čínských studentů ke studiu v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zmíněny faktory, které čínské studenty ovlivňují při výběru …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of educational institutions in China. The aim of the thesis was to find suitable recommendations for Palacký University, how to better assert itself in the Chinese education market and to address as many Chinese students as possible to study in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part mentions the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMOLÁKOVÁ, Alexandra. Marketing vzdělávacích institucí v Číně. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Chinese Studies - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights