Marketing vzdělávacích institucí v Číně – Alexandra SMOLÁKOVÁ
Alexandra SMOLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Marketing of educational institutions in China
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vzdělávacích institucí v Číně. Cílem práce bylo nalézt vhodná doporučení pro Univerzitu Palackého, jak se lépe prosadit na čínském vzdělávacím trhu a oslovit co největší počet čínských studentů ke studiu v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zmíněny faktory, které čínské studenty ovlivňují při výběru …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of educational institutions in China. The aim of the thesis was to find suitable recommendations for Palacký University, how to better assert itself in the Chinese education market and to address as many Chinese students as possible to study in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part mentions the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLÁKOVÁ, Alexandra. Marketing vzdělávacích institucí v Číně. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Chinese Studies - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová
Názov
Vložil
Vložené
Práva