Využívanie marketingu v zdravotníckom zariadení – Bc. Matej Brečka
Bc. Matej Brečka
Diplomová práce
Využívanie marketingu v zdravotníckom zariadení
The use of marketing in health care facilities
Abstract:
Subject of my diploma thesis “The use of marketing in health care facilities” is to point out on the usage of marketing in a specific health care facility by analyzing specific marketing tools and suggestion to improve marketing solutions. The thesis is divided into three parts. The first chapter introduces theoretical assumptions, where the individual marketing processes are explained. In the second …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Využívanie marketingu v zdravotníckom zariadení“ je poukázať na využívanie marketingu v konkrétnom zdravotníckom zariadení prostredníctvom analýzy jednotlivých marketingových nástrojov a návrhov na zlepšenie marketingových riešení. Práca je zostavená z troch častí. Prvá kapitola predstavuje teoretické východiská, kde sa vysvetľujú jednotlivé marketingové procesy. V druhej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xnhmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriána Šlajferčíková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Přístup provádění evakuace kritických klientů ze zdravotnického zařízení
Katarína PIKNOVÁ -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Význam implementace PR do zdravotnických zařízení
Jana Macasová -
Implementace PR do zdravotnických zařízení
Tereza Šoltésová -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková -
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
Michaela Sedláčková -
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Ismail Benyahya -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin