Factors influencing intentions to use renewable energy – Ing. Issara Abdelhadi
Ing. Issara Abdelhadi
Diplomová práce
Factors influencing intentions to use renewable energy
Factors influencing intentions to use renewable energy
Anotace:
This thesis focuses on exploring customers’ adoption behavior in the context of renewable energy. The aim of the thesis is to identify the factors that influence the intentions to use solar Photovoltaic (PV) systems among Tunisian households. The theoretical part builds upon a comprehensive literature review to propose a research framework and develop hypotheses. The practical part investigates the …víceAbstract:
This thesis focuses on exploring customers’ adoption behavior in the context of renewable energy. The aim of the thesis is to identify the factors that influence the intentions to use solar Photovoltaic (PV) systems among Tunisian households. The theoretical part builds upon a comprehensive literature review to propose a research framework and develop hypotheses. The practical part investigates the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tgugd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
Intention to Use Autonomous Vehicles
Vít Gabrhel -
Awareness of Intention: the Phenomenon and its Neural Correlates
Ondřej Bečev -
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
Luara Khaburdzaniya -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Xuewen Gong