Sociální připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky – Mgr. Kateřina VALCHÁŘOVÁ
Mgr. Kateřina VALCHÁŘOVÁ
Disertační práce
Sociální připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky
Social readiness of children to start compulsory school attendance
Anotace:
Disertační práce se zabývá sociálními dovednostmi u dětí předškolního věku, které navštěvují klasickou mateřskou školu se zaměřením na klíčové faktory, které do tohoto procesu vstupují. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Hlavním cílem práce je v teoretické rovině popsat problematiku sociální připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky a vytvořit teoretická východiska pro …víceAbstract:
The dissertation deals with social skills in preschool children who attend a classic kindergarten with a focus on key factors that enter into this process. The work is divided into theoretical and empirical part. The main goal of the thesis is to describe the issue of social readiness of children to start compulsory school attendance and to create theoretical starting points for the empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALCHÁŘOVÁ, Kateřina. Sociální připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc, 2022. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele v mateřské škole
Gabriela SMUDOVÁ -
Osobnost učitelky mateřské školy, její současná role a kompetence pohledem pedagogů.
Petra KUČEROVÁ -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Osobnost muže - učitele v MŠ
Lenka Šestáková -
Osobnost učitele v MŠ
Pavlína PENCOVÁ -
Formování osobnosti učitele mateřské školy
Barbora VOTIPKOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
13. 7. 2022