Bc. Roman PAŘÍK

Master's thesis

HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009

History of PR agencies in the CSSR/CSFR/CR in the years 1968-2009
Abstract:
V 90. letech se v souvislosti s příchodem nové generace profesionálů bez dostatečné znalosti historie oboru objevil názor, že jednotlivé disciplíny marketingových komunikací vznikly až po roce 1989, a to ve spojení se založením prvních agentur. Při své lektorské činnosti zjišťuji, že se stejná domněnka u nové generace profesio-nálů v komunikační branži neustále opakuje. Píše se rok 2011 a máme více …more
Abstract:
During the 1990s, a new generation of professionals started working which was not adequately equipped with the necessary knowledge of the field. In this period, an opinion aroused that the individual types of marketing communication originated after the year 1989 in connection with the founding of first agencies. During my lecturing activities, I am finding out that this perception continues to ex …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier: 18592

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAŘÍK, Roman. HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications