Martina KUKULOVÁ
Bakalářská práce
Shadery v GLSL
Shaders in GL SL
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá shadery napsanými v OpenGL Shading Language (GLSL). Práce se podrobně zaměří na popis integrace GLSL objektů v rámci OpenGL a zapojení shaderů v různých fázích zobrazovacího procesu (především vertex a fragment). Součástí bude také návrh a implementace shaderů realizujících různé typy transformací, vizuální efekty nad texturami, dynamické textury apod. Vytvořené shadery budou …víceAbstract:
The thesis deals with shaders in the OpenGL Shading Language (GLSL). It is focused on an integration of GLSL objects with an OpenGL context and shaders linkage in different phases of its rendering proccess (especially vertex and fragment). Next part of this work includes shader design and implementations for different types of transformations, dynamics texture effects and others. All the shaders are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Eduard Bartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUKULOVÁ, Martina. Shadery v GLSL. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Shader pro vykreslení obilného pole
Jan Čejka -
Editor pro GLSL
Petr Buček
Název
Vložil
Vloženo
Práva