Bc. Monika Živnová, DiS.

Bachelor's thesis

Uvedení značky Pediped na evropský trh

Ingroducing Pediped brand on the European market
Anotácia:
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti uvedení značky Pediped na evropský trh, která se zabývá prodejem zdravé a stylové dětské obuvi. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu pomocí nástroje Google Analytics.
Abstract:
The bachelor thesis on the basis of knowledge of the theoretical part proposes practical possibilities of introducing Pediped brand, which sells healthy and stylish footwear for children, on the European market. Part of the thesis is formulation of theoretical knowledge and assessment of the current state by using Google Analytics. The thesis includes in the practical part assessment of the current …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
  • Vedúci: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Přemysl Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting